هدف اصلی احمد یار تضمین عملکرد بدون توقف، کارآمد و با کیفیت در محصولات و سیستم های خود در طول عمر خود است.
احمد یار با کارکنان حرفه ای خدمات و مهارت های تکنولوژیکی همراه با کارایی با کیفیت بالا، اعتماد مشتریان خود را به دست می آورد و این شرکت را ضروری می سازد.
احمد یار سیستم های کنترل مشتریان خود را 24 ساعته در روز از طریق یک مرکز تماس تلفنی مدیریت هشدار پیشرفته در سال 2006 نظارت می کند. این سیستم از بین بردن تلفات محصول مشتریان توسط مشکلات هشدار دهنده در مراحل اولیه است.
این سیستم به طور خودکار با هشدار به مرکز تماس ما کار می کند و نیاز به تماس با انسان را با ارائه اطلاع رسانی در زمان واقعی به کارکنان فنی مجاز احمدیاراز طریق SMS، حذف می کند.
مرکز تماس چیست؟
این یک سیستم توسعه یافته است که می تواند برای کنترل و نظارت بر سیستم های تبرید مشتری استفاده شود ...
این ویژگی مدیریت خودکار هشدار و گزارش را دارد.
این امکان ایجاد یک هشدار خاص را فراهم می کند.
این کنترل حرارت و انجماد را کنترل می کند.
این کنترل فشار کم و فشار بالا سیستم کمپرسور را کنترل می کند.
این سازگار با سیستم های خنک کننده موجود است.
ویژگی های اساسی
تعداد نقاط مشاهده اختیاری است و می تواند افزایش یابد.
ارتباطات داده ها بر روی اترنت توسط PLC کنترل pf.
داده های فوری با استفاده از زیر ساختار سنسور موجود بدون محدودیت در سیستم های خنک کننده موجود.
سیستم را می توان با مرورگر وب به عنوان یک گزینه مشاهده کرد.
چرا مرکز تماس را استفاده می کنید؟
کاهش هزینه های عملیاتی
سرعت سرویس هشدار ناگهانی را افزایش می دهد.
صرفه جویی در انرژی
از دست دادن محصولات جلوگیری می کند.
داده های اطلاعات گذشته را ذخیره می کند.
تغییرات حرارتی را می توان در طول 24 ساعت با آلارم مشاهده کرد.
سرویس دور از اینترنت می تواند توسط مرورگرهای وب فراهم شود.
با استفاده از زیر ساختار مبتنی بر PLC، گزینه های مشاهده دارای ساختار الاستیک است.